Kartlegging av arbeidsprosesser
Bruker dere arkivet på riktig måte i din kommune? Snakker systemene sammen? Vi har bred kompetanse innenfor arkiv, digitalisering og arbeidsprosessene rundt dette.
Kartlegge arbeidsprosesser i din kommune
Digital omstilling handler om å vurdere dagens arbeidsprosesser og organisering på nytt. Vi i Geomatikk IKT tilbyr å kartlegge dagens situasjon for kommunen. Vi har kompetanse innen flere fagfelt fra både offentlig forvaltning og på leverandør siden. Vi ser på hvordan saksbehandlere bruker de digitale arbeidsflatene, og hvordan kommunikasjonen internt i kommunen håndteres. Bruker saksbehandlere excelskjema for funksjonalitet som allerede finnes i fagsystemet? Hva er grunnen til at eksisterende løsninger ikke nyttes fullt ut? Ved å kartlegge arbeidsprosesser tilrettelegger du for effektiv saksbehandling, ryddigere forhold mellom avdelinger og bedre kommunikasjonsflyt.
En kartlegging av arbeidsprosesser vil som oftes kunne gjennomføres under nasjonal terskelverdi for offentlig anskaffelser.

Anbefalinger
Vi gjennomfører intervjuer med saksbehandlere fra alle relevante fagområder. Vi finner mulige forbedringspunkt, og kommer med forslag til hvordan kommunen kan jobbe smartere. Vi presenterer våre funn og anbefalinger med konkrete tiltak i en presentasjon for de involverte og i en rapport kommunen får.
Bestill kartlegging av arbeidsprosesser for å effektivisere og automatisere arbeidsprosessene i din organisasjon.
Ahmad Gashamy
Rådgiver arkiv og digitalisering
Ahmad.Gashamy@geomatikk-ikt.no
+47 909 10 788
Kontakt oss
Kontakt Ahmad, eller send oss din kontaktinformasjon under.
Artikler om kartlegging av arbeidsprosesser
Hvor lang tid bruker du egentlig på å skrive et vedtak?
I forbindelse med sammenslåinger av virksomheter i en kommune, kommunesammenslåinger og andre…
Les mer